Mohawks Rock

Alex
  • Male
  • Toronto, Ontario
  • Canada
Share on Facebook Share

Alex's Friends

  • bambi
  • Candu
  • EVAN NAPALM!

Alex's Discussions

shorter is better?
53 Replies

Started this discussion. Last reply by Kobalos Sep 12, 2009.

Gifts Received

Gift

Alex has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Alex's Page

Profile Information

Mohawk Status:
Rocking now
Relationship Status:
In a Relationship
About Me:
I love tinkering with all forms of cars / bikes etc.
If it has wheels, I can probably drive it
I love punk / metal
I play bass
How Tall Are You With and Without the Mohawk:
I'm 5'3" without the 'hawk
I'm guessing 5'7" with the 'hawk
Website:
http://www.youtube.com/user/KtfoMustang
How did you find MohawksRock.com
after being pushed in circles by useless google and other search engines to find a place to get it done, this was a natural stumble upon

Alex's Photos

  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (12 comments)

You need to be a member of Mohawks Rock to add comments!

Join Mohawks Rock

At 8:34pm on March 30, 2009, Hillary Becker said…
You have a new crush! Click here to see if you're compatible! http://myreallovecrush.com?33u1qw12twxml
At 8:03am on March 18, 2009, EVAN NAPALM! said…
haha thats sweet man, I've been wanting to save up so i can get a gibson explorer, thats my dream guitar man, haha growing up watching james h. playing master of puppets and ride the lightening on that thing has been like the ultimate standard in rhythm guitarists for me haha.
At 9:38am on March 17, 2009, EVAN NAPALM! said…
Haha yeah I fuckin despise the fuck out of strats man, I seriously can't stand them to the point of ailment haha.
At 4:46pm on March 12, 2009, Amy said…
haha thanks. i just used got2b glued freeze spray, a blow dryer, and one of those wet2straight straighteners for my friends huge hawk. it wasnt that difficult until the second spike because that just wanted to curl... she has very curly hair naturally
At 7:48am on March 11, 2009, EVAN NAPALM! said…
haha thats cool im starting up bass but all i got is this shitty bc rich warlock bass,

haha thats cool,

do u know what brand u buying yet or what?
At 11:12pm on March 10, 2009, EVAN NAPALM! said…
sorry for replying so fuckin late, its an epiphone, i dont play it enough though =/ I should I feel like such a disgrace about it haha.

I assume u play?
At 12:16pm on March 5, 2009, ┌x┐ • •┌x┐Pots Pots Pots said…
Yeh Demonia kicks ass. I found their blue suede creepers at a thrift store in CA. ON Elvis' birthday or death day, one of those.
At 1:02am on February 20, 2009, Candu said…
The one and Only! lol
yea i got to meet him back in Oct. when they came to London which was pretty cool.. lol, prolly be another 7 years or more before they come back again, lol... theres never any GOOD shows in London really, gotta go to T.O to get the goods. lol
At 11:31pm on February 19, 2009, Candu said…
Hey now i LOVE my Mohat!!!!
Its the best thing ever for those snowy days :)
for sure worth the dollar from the dollar store, lmao :D
At 1:27pm on February 13, 2009, Taylor pending said…
i suppose so...
 
 
 

Latest Activity

Nina Baker updated their profile
May 19
Nina Baker joined Mad Hatter's group
May 19
Profile IconJoiaDaDestroia, James Flannery, John A Santrizos and 11 more joined Mohawks Rock
May 19
A photo by Myké was featured
May 19
Myké updated their profile
May 11
Myké posted photos
May 11
Safety posted a photo
Apr 19
Sasha Scarr Graham joined Joey's group
Apr 18
site created by
Giant Mohawk Man

Members

© 2020   Created by Giant Mohawk Man.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service