Mohawks Rock

Justin Collins
  • Male
  • Woodland Hills, CA
  • United States
Share on Facebook Share

Justin Collins's Friends

  • Shay Sep
  • cashwffw
  • Mad Hatter
  • Vgun HellKat
  • Dirtbag
  • tyler hanke
  • vicvic
  • Fuck the Cops, fuck society.
  • ZachAttack
  • Katie
  • pseydopuppet
  • missy
  • i hate hippys
  • bendy
  • Candu

Justin Collins's Groups

Gifts Received

Gift

Justin Collins has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Justin Collins's Page

Profile Information

Mohawk Status:
Rocking now, Rocked in the past, Thinking about rocking it sometime, Just like watching others rock them
Relationship Status:
In a Relationship
About Me:
i am an eagle scout, if you want to know more, go to my myspace....www.myspace.com/shlomomuwahaha

My aim/windows live messenger/msn sn is: [email protected]

Haha..long story

I am always on aim...literally..rarely am I offline xD

yeah, found this website through shear boredom, then again while at a church missions trip called W.O.W. JAM.

I am a text-a-holic...ilove to talk to people....I am the exception to most rules....such as I am a dude who has a foot and a half tal mohawk and yet I am a big time church guy...I love death metal..yet I also love swing/jazz...I can out party most people..yet I don't drink/do drugs....I am ginormous..and can be a monster..yet I love to cuddle/love on people....my family loves my hair...haha.....

I say "haha" far too much..and if u spend 5min talking to me...u will see what I mean xD..oh..that is another thing I do a lot..."xD" and "=p"

I am a drummer of 11years
Bassist 3years
I ama growler....like really good at it..haha....

So ya...hit me up if u wanna know more....I am an open book...just gotta know which page to turn to ;)

Justin Collins's Profile
Justin Collins's Facebook profile
Create Your Badge
How Tall Are You With and Without the Mohawk:
i am 6'1" without, and like 7'5" i think with it up...but I am growing it out...gonna try and go for the guinnes book of world records for world's tallest mohawk
Website:
http://www.myspace.com/shlomomuwahaha
How did you find MohawksRock.com
through a friend and boredom

Justin Collins's Photos

  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (49 comments)

You need to be a member of Mohawks Rock to add comments!

Join Mohawks Rock

At 8:50pm on May 29, 2010, Ezekielpoop said…
AY!

just felt like sending a shout-out to a stranger. :D
At 1:56am on January 3, 2010, tanzmetall said…
whats wrong with status updates huuhhh?
At 5:27am on December 11, 2009, tanzmetall said…
ahah im a dumbass, forgot i told u to add me annndd ignored you lol
try again and i will add you this time lol sorry!
At 11:42pm on December 8, 2009, tanzmetall said…
yeah i do, tania stretch add me if you like
At 7:18pm on December 4, 2009, tanzmetall said…
why yes, yes we are lol
At 9:38am on July 28, 2009, Kobalos said…
Well, if you ever feel like showing off any of those pairs I'm curious about below let us know. =)
At 6:31am on July 24, 2009, Kobalos said…
Yeah, it's been a very long time! You've probably gone through a pair since. XD

I'm glad to hear you enjoy yourself and roll them healies - never tried them myself yet. :D Still, they're perfect for summer.

There's a few brands there that I like or make me curious to see what style you wear. Llike your 3 cons - different colours? And your 2 pairs of basketball boots and the black steel toe boots - so many styles around.

You had a good summer since we chatted last?
At 8:47am on July 21, 2009, vicvic said…
I do indeed =] [email protected]
At 2:38am on April 20, 2009, lil Lauren said…
yeah my aim name is b0nes0fbabyd0llz
At 4:50pm on April 19, 2009, Kobalos said…
43 pairs?! Whoa...well, now I'm curious to know what pairs you have that aren't Vans or Justin brand boots. I've only got like, 10 pairs or so.
 
 
 

Latest Activity

kevin Palmer posted photos
Jul 21
Profile IconSamantha, kevin Palmer and Mario Torres joined Mohawks Rock
Jul 21
gaby commented on skanking mcgee's group 'Animated Hawks'
Jul 14
gaby commented on skanking mcgee's group 'Animated Hawks'
Jul 14
gaby posted photos
Jul 14
gaby posted a status
"Hello! I hadn't logged in in years and I'd like to apologize to anyone I left hanging. I never planned to drop off like i did."
Jul 13
Profile IconSam Altmann, Jackie tisdale, Evan McIntosh and 2 more joined Mohawks Rock
Jul 5
Nina Baker updated their profile
May 19
site created by
Giant Mohawk Man

Members

© 2020   Created by Giant Mohawk Man.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service