Mohawks Rock

Erica's Comments

Comment Wall (174 comments)

You need to be a member of Mohawks Rock to add comments!

Join Mohawks Rock

At 8:04pm on August 11, 2017, 0deefreek said…
I havent been on here in years.add me on fb evan newdo hemans
At 5:46pm on November 13, 2013, Charlie Flores said…

hey, hows it going?

At 2:53pm on May 12, 2011, William Acid Christ said…
yup it wasnt too hard. all i just searched chicago, to see who was from chicago on this site. are u going to the meet up 2nite?
At 2:06pm on April 10, 2011, 0deefreek said…
your welcome babe oh and thanx i havent had spikes in my hair for about three months i cant wait to see how long theyve gotten...hey you have FB?  IF soo add me my name is   Evan Hemans
At 2:32am on April 4, 2011, James said…
i wasnt aware it even existed. you?
At 2:12am on April 4, 2011, James said…

ahaha. the sad part is that charlie sheen kinda reminds me of my dad. i havent had one of those in a long time, if i drink i usually just stick to pbr or malt liquor now thats where its at. hmm well i guess i hang with people, practice with my band, diy, shows, watch movies, ect. sleeping is awesome though, i have a lot of pretty vivid zombie dreams.

im probably gonna get off this site and sleep in a few buut since youre not opposed to texting if i can get your number we can continue talking sometime soon

At 1:46am on April 4, 2011, James said…
haha no i found it amusing. do you drink? what do ya do in your free time? ah yeah i guess thats inevitable. charlie sheen says phones are made by trolls
At 1:29am on April 4, 2011, James said…
yeah thats the thing, hes a damn good guy but an alcoholic! only friend i have within 20 miles too. hm really you dont even text em? yeah i totally agree, not even in the sense of traveling but i like to take opportunities to throw myself into new environments whenever i get the chance, gotta stay young until i die right?  nobody has fun sitting at home every day.
At 1:07am on April 4, 2011, James said…
aha nice. im guessing you only have a couple more months of school left then? oh yeah the weather was awesome today, hope it doesnt get cold AGAIN. well ive always wanted to go to la. me and a friend of mine made a pact a couple weeks ago that we were going to take a road trip there at the end of the month but he doesnt even have a job and we got in a pretty bad argument yesterday so im probably just going to take a train out there eventually. you have any plans to go anywhere?
At 12:50am on April 4, 2011, James said…

oh yeah, where do you go to school? i havent really been downtown just to hang out forever cause of the cold but i definitely miss it.

haha no kidding, i didnt think anyone knew about bands like litmus green. i really wanted to go see em in california last year. circle jerks are definitely one of my favorites. and i think home of the brave by naked raygun is one of the best punk songs to come out of the city. ive been listening to a lot of streetpunk stuff like antidote, oxymorons probably my favorite band, and west coast punk like D.I. for sure.

At 12:33am on April 4, 2011, James said…
i cant complain, a bit tired i didnt get any sleep last night. right on. im from the south burbs but i have some friends on the southside and in wicker park. i used to go to belmont a lot but it doesnt seem like its been as cool as it once was. what bands are you into?
At 11:57pm on April 3, 2011, James said…
hey whats up? I dont know if ive ever talked to you on this site before but what area of chicago are ya in?
At 8:03pm on March 12, 2011, 0deefreek said…
Just checked out your slideshow of picks on your page and damn I think I love your style more than anybody elses on this page..Love the um black stuff and hawk alot
At 11:13am on March 4, 2011, Derrick said…
Sick hair you got there! keep it up! you lookin beautiful
At 9:22pm on February 13, 2011, 0deefreek said…
thank u i like ur hair too
At 5:07pm on December 5, 2010, Tatiana said…
Hey! i'm doing good. I love your hawk! i got mine recently for the first time and i'm still experimenting like crazy with my hawk. your pics are great inspiration. :D
At 1:55am on December 3, 2010, Tara Trash said…
Heh thanks doll you too! Go death-hawks ^.^ xX
At 8:11pm on September 17, 2010, Dave-Edge said…
There at Reggie's and it's 10 in adv and 12 day of
At 9:19pm on September 16, 2010, Dave-Edge said…
Hey whats up you headed to star fucking hipsters sunday?
At 3:20am on July 18, 2010, Dave-Edge said…
Damn that sucks I've never seen them and i really want to, and yeah Dave's a cool guy i ran into him outside the beat kitchen

Members

Latest Activity

DantheHawkMan commented on Kat the Leopardess's photo
Thumbnail

tumblr_lit69sp4ts1qbc8u6o1_500

"Happy B-Day! Awesome!"
Nov 11
Toby Nwazor is now a member of Mohawks Rock
Nov 11
Shay Sep updated their profile
Nov 7
DantheHawkMan commented on Brandy Alexander's photo
Thumbnail

: 0

"Happy B-Day! Awesome! "
Nov 5
DantheHawkMan commented on emerika's photo
Thumbnail

hawk1

"Happy B-Day!"
Oct 28
DantheHawkMan commented on Jazzi's photo
Thumbnail

aa

"Happy B-Day....Awesome!"
Oct 28
Grace Wilson joined S.Y.P's group
Thumbnail

UK 'mowies'

every 1 knows we invented punk ; )
Oct 24
Grace Wilson left a comment for Josy Vicious
"Happy birthday !"
Oct 24
Grace Wilson replied to Cherry Bomb's discussion 'dumbest questions from people with no common sense'
""Is that your real hair?" Also someone walked past me and felt the need to grab my hair so I screamed WEE WOO like a rape alarm and yelled HAIR RAPE HAIR RAPE"
Oct 24
Grace Wilson updated their profile
Oct 24
DantheHawkMan left a comment for Josy Vicious
"Happy B-Day Josy!"
Oct 24
maxgraham replied to maxgraham's discussion 'Mohawk advice!'
Oct 23
Giant Mohawk Man replied to maxgraham's discussion 'Mohawk advice!'
"I've heard of this also called a "frohawk" if that helps you in searching. Gaz has some of the most amazing designs, but obviously taller... but still worth checking…"
Oct 23
maxgraham replied to maxgraham's discussion 'Mohawk advice!'
"Will ask here and try to find active conversation...I have curls and 2 questions :) 1)I wanna do smth like here(pic. 9)http://africanamericanhairstyling.com/a ... airstyles/. How do you think, is the height OK, or it must be higher?2)What hair care…"
Oct 23
maxgraham replied to maxgraham's discussion 'Mohawk advice!'
"Thank you!"
Oct 23
Giant Mohawk Man replied to maxgraham's discussion 'Mohawk advice!'
"Hey Max, Welcome to the site. We are a bit slower around here than we were a few years ago. Of course, there is a huge archive of information from when the site was more active.  Often you can get better advice by jumping into an existing…"
Oct 23
maxgraham posted a discussion

Mohawk advice!

Hey there!Is anybody here?Guys, I need your advice about Mohawk!Who can help?See More
Oct 23
maxgraham is now a member of Mohawks Rock
Oct 21
Giant Mohawk Man left a comment for Grace Wilson
"Glad Jesus showed you to our little corner of the web. Welcome!"
Oct 15
Grace Wilson is now a member of Mohawks Rock
Oct 15
site created by
Giant Mohawk Man

© 2017   Created by Giant Mohawk Man.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service