Mohawks Rock

hey i just kinda stumbled across this site and was wondering if anyone else is from canada

Views: 109

Reply to This


Replies to This Discussion

Hey skudave last time I was in chiliwack I stopped to get some gas, and I was inside the car waiting for my sister to get out of the store, and this hobo guy walks up to the store.. i was watchin him for abit he goes up to the garbage cans and starts going threw them,, i see him take out an old doggy bag .. chew up the food. only to find its no good no more and spit it out.. ruined my apititite.. only memory i have from there just stopping for gas..
I WANNA GO TO CANADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
what!!!

no Torontonians here? that's just crazyness!

i'm from Mississauga Ontario.. close enough to Toronto.. i do the commute 5 days a week for work so it works.. trust me!!!

hahaha! :)

CHEERS!
lol i live pretty much in brampton :D
Montreal gets all my love, I moved here 5 years ago for school and can't imagine living anywhere else. The girls all have awesome mowhawks, not a bro-hawk in sight.
yup, im by oshawa so im close enough to toronto to;)
No, not right, not right at all...........
Im from Ontario, Niagara Falls.... Dont think ive seen Another NF punk, Alot of posers tho, Emo kids and fauxhawkers.... SOMEONE MOVE HERE!!
hey i know the feeling vancouver punk that moved to an alberta hick town with little posers that think theyre hardcore leaching of their rich mommy and daddy
SCARBOROUGH REPRESENTING BRAP BRAP!!!!!!!!


ya from Toronto Ontario
London ONT here....

RSS

Latest Activity

Alice Wong updated their profile
17 hours ago
Agnes Mckenna updated their profile
yesterday
Erick Goodman updated their profile
Friday
Roofieo joined ZachAttack's group
Sep 22
Roofieo posted a status
"Is this place still alive?? I haven't logged in since like 2012 lol"
Sep 14
Roofieo updated their profile
Sep 14
Profile IconMann ramirez and Cj walton joined Mohawks Rock
Sep 3
gaby commented on Georgie Jones's photo
Aug 15
site created by
Giant Mohawk Man

Members

© 2020   Created by Giant Mohawk Man.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service