Mohawks Rock

Jesse Germs
  • 28, Male
  • Red Deer, Alberta
  • Canada
Share on Facebook Share

Jesse Germs's Friends

  • Kiliana Abodon
  • Tara Trash
  • Cowboy From Hell
  • Commie Scum
  • Robb´s  ☠
  • Brianna Jane
  • Eilena
  • The Haribo Ninja
  • NatATTACK!
  • vicvic
  • G.Q. The Galaxxy Quuen
  • BenZii
  • Sarai Marie
  • SyKe
  • Chuggin' Trioxin

Jesse Germs's Groups

Gifts Received

Gift

Jesse Germs has not received any gifts yet

Give a Gift

 

- It f-f-fades away, to nothing so they say. So quickly, your youth didn't stand a chance. It's all we got, the hall shows and basements where we play, while the debt keeps piling on...

Profile Information

Mohawk Status:
Rocked in the past
Relationship Status:
Single
About Me:
I live in the beautiful country of Canada. I play Bass, ex-FFP and currently, Shotty Out! I love it and could give a shit if we played in a basement and bars for the life of that shit. It's always a good time.. Not gonna waste my brain power; Top three - Lower Class Brats. Leftover Crack. Wednesday Night Heroes (Edmonton, AB!) Ask for more if your curious. I skateboard and snowboard. I'm a third year apprentice carpenter. I really enjoy beer.... alot. My best friend is my bitchh.... Maully, my dog. Tear yuuurr fuckin' face off..... Wish to know more? - Ask.
How Tall Are You With and Without the Mohawk:
5' something"
How did you find MohawksRock.com
Power of Google. Think how ignorantly rich the cunt is who invented it.....

Jesse Germs's Photos

  • Add Photos
  • View All

Jesse Germs's Blog

Why so FUCKING perfect?

So. I got this thing on my chest. And it's really bugging me. ----------> Why the fuck does it seem everyone figures mohawks should be perfect, everytime. I hate that shit. I am who am because of my lack of care. My whole life! Fuck. Could've given two shit's about sports in school, getting beat up and made fun of cause of the way I looked and "thought?" I hated all of them, plastic smiles and fucking perfect - hair? WAIT - FUCK THIS - I could care less anyway's. Enjoy your perfect hawks! -… Continue

Posted on August 4, 2009 at 3:11pm — 3 Comments

Comment Wall (66 comments)

You need to be a member of Mohawks Rock to add comments!

Join Mohawks Rock

At 11:15pm on November 14, 2011, Chloe Riley said…

Yeah well, I'll trade you places, I hate the hot weather here.

At 8:11pm on February 28, 2011, Robb´s ☠ said…
Yes. this world is bullshit, the more people have more the people want, and those who have nothing, can not get ahead. there will surely one day, and when I want to see you! his band have myspace? want to hear the sound of your band! Yes! Quaker thing you tell me to clone the black market! hahaha we sell cloned dogs! Indeed, half a world away that this shit: (*____* you're so cute! and beautiful *-* I will not go away haha! keep in touch too! UU Kissessssss
At 1:07am on January 25, 2011, Robb´s ☠ said…

The world really is a greed! Someday I'll go to Canada with you cold! haha. If you can clone Maully make a copy for me too please! I also have a dog that is my passion I kept him for a tooth that one day I can clone it! haha
is difficult nowadays there are beautiful people and cool like you. ;) I love staring at your photos *______* you're beautiful!
Kisseeeess =****

At 1:24pm on January 22, 2011, Robb´s ☠ said…
You are not bad, it's just crazy like me! freezing your butt? started the winter there, right? oh no, then come have a beer with me, here is very hot, the optimal time to leave hahaha! Your dog is very beautiful !!*-* want her to me! U.U *____* I love animals
Kisseeees =******
At 11:43pm on January 15, 2011, Robb´s ☠ said…
Hi Jesse! your look is also fucking! love it *-* how are you man? [I will not comment anything about the comment you left on my picture you´re crazy hahahaha] Kisss!
At 6:06pm on January 15, 2011, bendy said…

lol fuckin dicks i hate them almost as much as bouncers

hows u?

xxx

At 4:35pm on January 15, 2011, bendy said…

beat up a sucurity guard

lol his face broke my hand

sucks balls

xxx

At 10:35am on January 15, 2011, bendy said…

ive broken my fuckin hand :(

xxx

At 10:31pm on January 10, 2011, bendy said…

hey its ok been better been worse u ?

xxx

At 9:36pm on December 7, 2010, Sarai Marie said…
shit, i havent talked to you in fuckin ages. lol and hell yes, we should party sometime!!!!

Latest Activity

DantheHawkMan commented on Jesse Germs's photo
Aug 4, 2014
Chloe Riley left a comment for Jesse Germs
"Yeah well, I'll trade you places, I hate the hot weather here."
Nov 14, 2011
Jesse Germs posted photos
Nov 13, 2011
Jesse Germs left a comment for Chloe Riley
"Hey. Texas 'eh?  I plan on moving there sometime, get the fuck outta this cold ass country!"
Nov 13, 2011
Somber commented on Jesse Germs's photo
Thumbnail

PINESTOCK!

"that dude in the back looks like he belongs at a my chemical romance show"
Aug 3, 2011
Barbiepueppchen commented on Jesse Germs's photo
Thumbnail

Kacie and me

"cute (:"
Jun 11, 2011
Robb´s ☠ left a comment for Jesse Germs
"Yes. this world is bullshit, the more people have more the people want, and those who have nothing, can not get ahead. there will surely one day, and when I want to see you! his band have myspace? want to hear the sound of your band! Yes! Quaker…"
Feb 28, 2011
Jesse Germs left a comment for Robb´s ☠
"Yeah, it definitely is a greedy place. And its horrible, cause theres not alot the working class can do but survive while the rich get richer and the poor get hungrier. But yes, come to canada sometime - Check my band out while you're here!!…"
Feb 23, 2011
Jesse Germs left a comment for tanzmetall
"Hey. Diggin' the Wednesday night heroes lyrics! Thumbs up dude!"
Feb 1, 2011
Robb´s ☠ left a comment for Jesse Germs
"The world really is a greed! Someday I'll go to Canada with you cold! haha. If you can clone Maully make a copy for me too please! I also have a dog that is my passion I kept him for a tooth that one day I can clone it! hahais difficult…"
Jan 25, 2011
Jesse Germs left a comment for Robb´s ☠
"Yeah. Winter time here, and it sucks, big time. Haha, Maybe I should come for a beer!? - If money and greed didn't run the world, I probably would.. And thank you. Maully is pretty special. One of a kind for sure. :) If i could clone her, I…"
Jan 23, 2011
Robb´s ☠ left a comment for Jesse Germs
"You are not bad, it's just crazy like me! freezing your butt? started the winter there, right? oh no, then come have a beer with me, here is very hot, the optimal time to leave hahaha! Your dog is very beautiful !!*-* want her to me! U.U *____*…"
Jan 22, 2011
Jesse Germs left a comment for Robb´s ☠
"Haha, thanks toots. And no need for a reply to my comment. More of a statement anyways. i'm not bad, freezing my ass up here in fucking canada. How're you?"
Jan 21, 2011
Robb´s ☠ left a comment for Jesse Germs
"Hi Jesse! your look is also fucking! love it *-* how are you man? [I will not comment anything about the comment you left on my picture you´re crazy hahahaha] Kisss!"
Jan 15, 2011
Jesse Germs left a comment for Robb´s ☠
"Hey. Looking fucking good. I'm sure you already know though!"
Jan 15, 2011
Jesse Germs commented on Robb´s ☠'s photo
Thumbnail

me ugly

"Feel free to sit on my face, anytime."
Jan 15, 2011
 
 
 

Members

Latest Activity

Jazmine Martin posted a photo

Hawk

Old but awesome.
yesterday
Jazmine Martin replied to Ryan LaRose's discussion 'Very Tall Mohawks'
"Tease it! That is legitimately the best way to do it. Wash your hair, blow dry it upside down, get to teasing (backbrushing with a fine toothed comb) and then use your Got2B Glued lightly. Next, blow dry, hair spray like MAD and then blow dry again,…"
yesterday
DantheHawkMan left a comment for Lulu
"Welcome Lulu.....enjoy MR! :-)"
Feb 11
Nick Bacogiannis updated their profile
Feb 8
Nick Bacogiannis shared a profile on Facebook
Feb 8
Hotel Murder is now a member of Mohawks Rock
Feb 5
Alex Underwood posted a status
"Oh the good times that were had on this site."
Feb 4
Giant Mohawk Man left a comment for Lulu
"Welcome to Mohawks Rock Lulu"
Jan 29
Lulu is now a member of Mohawks Rock
Jan 29
A blog post by Scalped 442 was featured

MOHAWK MULLET-- Sexiest of all the Mohawks???

THE MOHAWK MULLETSexiest of all the Mohawks???For the truly daring!!!And -- surprise!!! --it’s actually an authentic Indian haircut. Do you have the balls to…See More
Jan 28
DantheHawkMan left a comment for Mike
"Happy B-Day!"
Jan 21
Scalped 442 posted a blog post

MOHAWK MULLET-- Sexiest of all the Mohawks???

THE MOHAWK MULLETSexiest of all the Mohawks???For the truly daring!!!And -- surprise!!! --it’s actually an authentic Indian haircut. Do you have the balls to…See More
Jan 19
Spofdog updated their profile
Dec 15, 2017
Lee left a comment for Giant Mohawk Man
"Hey! I'm on the desktop but its still not letting me post"
Dec 14, 2017
Giant Mohawk Man left a comment for Lee
"Yeah, give that a shot. This platform was built before mobile and needs to be upgraded so it wouldn't surprise me if that was issue."
Dec 13, 2017
Lee left a comment for Giant Mohawk Man
"I'm trying to post in the forum but it's not letting me, possibly because I'm on mobile. will try on the laptop later"
Dec 13, 2017
Lee left a comment for Giant Mohawk Man
"Hey thanks!"
Dec 13, 2017
Giant Mohawk Man left a comment for Lee
"Welcome to MoRo Lee."
Dec 13, 2017
Lee is now a member of Mohawks Rock
Dec 13, 2017
DantheHawkMan left a comment for Frankie
"Happy B-Day 2017! :-)"
Dec 12, 2017
site created by
Giant Mohawk Man

© 2018   Created by Giant Mohawk Man.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service