Mohawks Rock

Shawn Hines
  • Male
  • Claremore, OK
  • United States
Share on Facebook Share

Shawn Hines's Friends

  • Mad Hatter
  • Dina
  • 51m0n3
  • gaby
  • bendy
  • Santino
  • lou
  • Josh

Shawn Hines's Groups

Gifts Received

Gift

Shawn Hines has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Shawn Hines's Page

Profile Information

Mohawk Status:
Rocked in the past, Thinking about rocking it sometime
Relationship Status:
Single
About Me:
SCREW YOU IM PUNK SCREW YOU IM PUNK
SAY WAT YOU WANT BUT TO ME ITS ALL JUNK
SCREW YOU IM PUNK SCREW YOU IUM PUNK
AND IM GONNA BE PUNK TIL THE DAY I AM SUNK

Shawn Hines's Photos

  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (28 comments)

You need to be a member of Mohawks Rock to add comments!

Join Mohawks Rock

At 11:32am on January 16, 2011, bendy said…
happy birthday hope u get shitfaced xxx
At 12:02am on October 20, 2009, gaby said…
yea, it aint to bad.
but it's not really fun filled ya know.
so i haven't heard from u in a while.
how have u been?
At 12:47pm on October 6, 2009, gaby said…
i don't go to school, or work, hopefully that'll change soon, and i'm not in any bands so life's pretty, uh i dunno, cuz it aint bad or boring but u know it's kind of eh.
At 11:36am on September 24, 2009, gaby said…
lifes good. slightly boring but good.
i haven't really been doing anything at all.
At 3:26pm on September 17, 2009, gaby said…
cool well i wish u guys luck.
At 12:53pm on September 15, 2009, gaby said…
yea school takes up a lot of time.
and hows the band going?
At 5:55pm on September 14, 2009, gaby said…
yea it probably would.
you should get writing.
At 10:13pm on September 10, 2009, gaby said…
oh wow i did not see that ending coming.
the pimp part threw me of lol
but it sounds like a good plot
At 11:56am on September 10, 2009, gaby said…
lol love stories are good
and it's hard to make them believable.
i don't write love stories tho.
i had never thought of it but i don't
maybe a snippet or two but not an actual love story.
At 3:01pm on September 9, 2009, gaby said…
that sounds interesting.
i've tried to write a few times but like i said i have a hard time getting from point A to point B.
 
 
 

Latest Activity

Alice Wong updated their profile
Sep 29
Agnes Mckenna updated their profile
Sep 28
Erick Goodman updated their profile
Sep 25
Roofieo joined ZachAttack's group
Sep 22
Roofieo posted a status
"Is this place still alive?? I haven't logged in since like 2012 lol"
Sep 14
Roofieo updated their profile
Sep 14
Profile IconMann ramirez and Cj walton joined Mohawks Rock
Sep 3
gaby commented on Georgie Jones's photo
Aug 15
site created by
Giant Mohawk Man

Members

© 2020   Created by Giant Mohawk Man.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service