Mohawks Rock

ScreamOut!'s Comments

Comment Wall (22 comments)

You need to be a member of Mohawks Rock to add comments!

Join Mohawks Rock

At 6:53pm on February 4, 2010, ┌x┐ • •┌x┐Pots Pots Pots said…
It's growing back, but thats quite a process. I don't know if I'ma cut it now, or wait till its longer.
At 6:52pm on February 4, 2010, ┌x┐ • •┌x┐Pots Pots Pots said…
Yeah I know sux for me. My hair started falling out when I was 19-20. My dumbass parents both had bad hair genes.
At 1:38pm on January 18, 2010, Ari C said…
hey was up
At 4:07pm on April 6, 2009, Scott said…
ah i sell shoes bro. One of the easiest jobs known to man, its just too bad all my managers are old fat and like to make high school drama in the workplace -.- whats new?
At 8:33pm on March 30, 2009, Hillary Becker said…
You have a new crush! Click here to see if you're compatible! http://myreallovecrush.com?312olau097rb5
At 8:32pm on March 30, 2009, Scott said…
Hey man weather has been shit for the past few days here too. It was awesome on friday and saturday though. What job do you have?
At 10:24pm on March 25, 2009, Scott said…
Not bad bro. Just got over a sinus infect...how about you?
At 1:02pm on March 23, 2009, Cock Sparrer said…
not much, just waiting to get out of school.
At 12:47pm on March 22, 2009, None of your business said…
Yeah sorry about that, have a hangover and a little aggitated. Need to work on better aggression coping techniques. Lets start over...no not photoshopped, just a shitty job cleaning up really badly taken photos.
So how are you? What are you in too? Hairspray bomb are fun, but other bombs are better. Studying chemistry has given me an appreciation for the art of pyro-making.
At 9:58am on March 22, 2009, None of your business said…
That's "so" photoshopped! Are we a 12 year old girl? No it isn't photoshopped, just shot with a shitty ass camera that has pixel the size of legos. Next time you are going to comment, leave something nice would ya.
At 4:00pm on March 21, 2009, Cock Sparrer said…
hey, whats up?
At 10:26pm on March 20, 2009, Segadoway said…
same, but i wont let a little thing liek death get in teh way of me enjoying milk!
At 5:19am on March 20, 2009, Punk's Not Dead said…
yeah im okay. Just getting through school and shit lol

thanks for th request by th way:)
At 9:41am on March 19, 2009, i hate hippys said…
fuck u man i love pickachu and u know u do so dnt lie!!
=D
At 1:42am on March 19, 2009, Punk's Not Dead said…
hey hows it going
At 6:27pm on March 18, 2009, FuzzyCommie said…
but... hippies smell worse than i do... and they eat granola. i hate granola.
At 10:48am on March 18, 2009, bendy said…
hahaha i was a fit scene kid:P
xxxx
At 10:28pm on March 17, 2009, Giant Mohawk Man said…
Welcome to Mohawks Rock ScreamOut. Glad you are liking the site and finding some great hawkers in your area.
At 6:32pm on March 17, 2009, FuzzyCommie said…
nothing over here. thats im trying to find someone willing to hop a train or something and leave with me lol.
At 1:23pm on March 17, 2009, bendy said…
hunni they stole that frm me ive been doin that 4 the past 11 years lol
xxxxx

Latest Activity

Artur Bialozyt is now a member of Mohawks Rock
Friday
Micheal updated their profile
Nov 9
Marvin-Ior left a comment for Freek van Onna
Oct 17
Freek van Onna is now a member of Mohawks Rock
Oct 7
Marvin-Ior left a comment for Kobalos
Oct 3
Kobalos left a comment for Marvin-Ior
Oct 2
Kobalos left a comment for transformerboi
Oct 2
Marvin-Ior posted photos
Sep 29
site created by
Giant Mohawk Man

Members

© 2019   Created by Giant Mohawk Man.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service