Mohawks Rock

nathan palmer
  • Male
  • bradford westyorkshire
  • United Kingdom
Share on Facebook Share

Nathan palmer's Friends

  • punkyvic
  • André Rhode
  • S. Letell
  • Manuel "Pyro" Sanchez
  • markspig
  • Juggalo MaggotFace
  • Nikki
  • Jay Mann
  • LadyVengeance
  • Twiggy
  • Slang
  • Lexo
  • michael
  • nightshade30
  • stuart

nathan palmer's Groups

nathan palmer's Discussions

im bk to every one who r my friend s
1 Reply

Started this discussion. Last reply by Bob Aug 19, 2008.

Gifts Received

Gift

nathan palmer has not received any gifts yet

Give a Gift

 

PUNK,GOTH,CYBER,~~~~~~~~~~~~~~ OxO~~~~~~~~~~~~

Profile Information

Mohawk Status:
Rocking now, Rocked in the past
Relationship Status:
In a Relationship
About Me:
im 23 iv had a mohawk for 4 years now iv has it all sizes nd i love it wanting to meet new people to chat with....im also after tips nd tricks of putting up my mohawk...
i love listen to music,
i like,punk nd goth....
nd i love tattoos i have 7 .a full bk pice nd sum other stufF...
WELL WAT ELSE CAN I SAY A BOUT MY SELF I HAVE ONE BROTHER ND HES A CHAV WAT CAN I SAY LOL...I HAVE A BUNCH OF GRATE MATES BUT NONE OF THEM LIKE THE SAME STUFF AS ME WITCH IS OK WITH ME LOL...I GET STOPPED A LOT IN THE STREET ND CLUBS COS OF MY HAIR ND CLOTHES I HAVE RANDOM PEOPLE AS FOR PICS TAKEN WITH ME WICH IS OK COS I DONT MIND IT ....IM A FUN GUY TO B AROUND A HAVE A TINY CAR ND ITS SOOO HARD TO DRIVE IT WITH A MOHAWK.IF U WANT TO NO ANY THING ELSE JUST ASK ILL ANSWER ANY QUESTIONS U ASK ME.......................................~~~~~.....................



nd i love to play on my xbox360 .....so if anyone wants to add me its killerpalmer84 id love to play against new people
How Tall Are You With and Without the Mohawk:
im foot 5'11 without nd 7foot with
nd if ya wanna check out sum of my many tattoos u can do at www.checkoutmyink.com/profile/killerpalmer84
Website:
http://www.myspace.com/deathshand84
How did you find MohawksRock.com
google....


i love this vid ,,,,nd i do like the u.s.a dont use guns this is a vid of me nd my mates watch it its funny Wednesday 13- I Walked With a Zombie CombiChrist- Blut Royale Psyclon Nine- Parasitic
Banner 2Banner 1go!

nathan palmer's Photos

  • Add Photos
  • View All

Nathan palmer's Blog

why do people get mohawks???

y do people get mohawks ??? like wer i work their r maby 20 or so people with them im walkin around town nd eevery wer i turn i c people with them.....but the thing is the only reASON THEY HAVE THEM IS AS A FASION STATMENT ND IT DOSE MY HEAD IN ...U SUDENT GET SUMTHING COS ITS IN FASION COS WAT I FASION ..ITS A LOAD OF CRAP THATS WAT IT IS ..Y CAINT PEOPLE JUST BE THEM SELF ND NOT DO WAT EVERY ONE ELSE IS DOING!!!"!"!"!!"!"!!!!!

Posted on June 21, 2008 at 10:38am — 8 Comments

why is it sooo hard to.....

why is it so hare to drive a car with your mohawk up av u ever tried to drive one?? it dose your feckin head in..but its soooooo much fun its such a challange lol...

Posted on June 19, 2008 at 1:24pm — 5 Comments

Comment Wall (361 comments)

You need to be a member of Mohawks Rock to add comments!

Join Mohawks Rock

At 11:36am on July 1, 2010, psyKo soCiaL said…
yoU fucKinG rocK brO! i see yuR a FelloW 'maGGot' too! ;)
At 1:01am on May 9, 2009, PiskyPixie said…
um my aunt sen me some wetmoon stuff. its a really cool graphic novel but she thot it was to inappropriate for me even tho it aint
At 4:36pm on May 8, 2009, Larzz Smith said…
do you know many people who like industrial cyber gothic sort of stuff on here?
At 4:35pm on May 8, 2009, Larzz Smith said…
you like some awesome industrial bands man
you i like you look its pretty cool
At 6:54pm on April 24, 2009, metal weirdo said…
cool
At 1:17pm on April 11, 2009, metal weirdo said…
really? awesome
At 2:08pm on April 4, 2009, metal weirdo said…
umm are u alive? u havent commented me in awhile..
At 8:45pm on March 30, 2009, Hillary Becker said…
You have a new crush! Click here to see if you're compatible! http://myreallovecrush.com?fq2tpwsglo8p
At 8:23pm on March 25, 2009, Alexis said…
Reaalllyyyy? =O Most people haven't the slightest who they are... D:

I'm going over in St. Pete in FL. Its about 45 mins from where I live.
At 9:08pm on March 24, 2009, Alexis said…
Haha ok. I have girl fantasies over her. >.> She's from the Dresden Dolls. They're a 2 person band that I'm seeing Thursday.
 
 
 
site created by
Giant Mohawk Man

Members

© 2019   Created by Giant Mohawk Man.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service