Mohawks Rock

sovietbrawler
  • Male
  • Brooklyn, NY
  • United States
Share on Facebook Share

Sovietbrawler's Friends

  • Sewage NYC PUNK ROCK
  • Indigo-Fox
  • Samburger.
  • andy
  • Double A
  • FrankieFrightful
  • Ed
  • Kybba
  • Rosie Green
  • Sarai Marie
  • U.T.F.
  • Kieran TheBear
  • Toxic☣
  • Hallucinogenic
  • Disfigured

sovietbrawler's Groups

sovietbrawler's Discussions

I NEED HELP !
4 Replies

Started this discussion. Last reply by Wooohooohooo Jan 19, 2010.

help!!! my mohawks in need of advice
13 Replies

Started this discussion. Last reply by Kobalos Sep 16, 2009.

Gifts Received

Gift

sovietbrawler has not received any gifts yet

Give a Gift

 

sovietbrawler's Page

Profile Information

Mohawk Status:
Rocking now
Relationship Status:
Single
About Me:
hey hey hey ugh yea well i figured havin a Mohawk wasn't enough so i wanted to see sites and people that had my style and wanted to "belong" whatever the fuck that means so yea ... im a chill kid that likes the weird and sick shit in life....im kinda into metal,rock,and ect .... so yea that's about it , if ya wanna know more hit me up
How Tall Are You With and Without the Mohawk:
ugh well without mohawk im i think about 5"10-5"11 and with my mohawk now im about 6"1 or 6"2
Website:
http://myspace.com/giant_boy69
How did you find MohawksRock.com
ugh i met this chick on myspace she recommended this site for more interesting styles

sovietbrawler's Photos

  • Add Photos
  • View All

Sovietbrawler's Blog

new hair new life new friends!!!!!!!!

hey guys well this is my first post and i dont wanna sound corny but i think this beats out myspace or facebook.... but i just joined and im used to having a tone of friends adding me everyday but this place is more welcoming ive talked to a few people and looked at groups and personaly this is my new home... so like add me and gett to know me ..oh yea ugh the pic i have up is old so dont be all like ur a hawk virgin im not 6 different colors and about 5 inches so yea ... hit me up and lets… Continue

Posted on August 3, 2009 at 7:08pm

Comment Wall (41 comments)

You need to be a member of Mohawks Rock to add comments!

Join Mohawks Rock

At 12:17pm on November 19, 2009, Sarai Marie said…
ahahhaah well you are a tiger. its your civil right! xD
At 5:12pm on November 5, 2009, Sarai Marie said…
ahhahahaha i know right?!!??! XDDDDD
grrrrrrrrrrrrrr your a tiger! XD
At 5:02pm on November 4, 2009, Sarai Marie said…
hahaha thats awesome!!!! :) show em' who's boss, tiger! XD
At 11:08am on October 29, 2009, Sarai Marie said…
awe, thank you. and im feeling much better now. and you got rid of your hawk????? O.O
At 12:18pm on October 27, 2009, Sarai Marie said…
yeah i know what you mean. im sick as a dog. >.> someone gave me strept throat. lolz. and thanks. lolz. im just good at taking pictures. lolz
At 5:03pm on October 26, 2009, bendy said…
im kl man urself?
xxx
At 4:15pm on October 26, 2009, Sarai Marie said…
hahaha indeed! whats new, mister?
At 11:09am on October 20, 2009, Sarai Marie said…
heloooooo
At 6:53am on September 19, 2009, Kobalos said…
Thanks - red and black bands in your 'hawk always a killer colour-combo. Nice.
At 2:48pm on September 17, 2009, Kobalos said…
Yep, sounds good - now you have that g2b cement stuff to keep it up. Sounds like pretty decent stuff too. =)
 
 
 

Latest Activity

Profile Iconspazz and Lyle joined Mohawks Rock
Friday
A photo by John William was featured
Nov 28
A photo by Joy Varda was featured
Nov 28
Giant Mohawk Man left a comment for dRatz_666
Nov 28
dRatz_666 is now a member of Mohawks Rock
Nov 28
Jessi is now a member of Mohawks Rock
Nov 12
Scalped 442 updated their profile
Nov 10
Scalped 442 commented on Marvin-Ior's photo
Nov 7
site created by
Giant Mohawk Man

Members

© 2018   Created by Giant Mohawk Man.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service